Bankowość internetowa

Odpowiedz

ING Księgowość - brak bieżącej informacji o brakach w fakturach

Ponad 2 lata prowadzili mi Państwo usługi i przez cały ten okres nie otrzymywałem informacji o brakach w dokumentach. Sprawa wyszła dopiero kiedy nastąpiła kumulacja tych braków i księgowy prowadzący odmówił podpisania sprawozdania rocznego. Jest to dla mnie skandaliczne zachowanie - księgowość która powinna dbać o moje sprawy doprowadziła do dużych zaniedbań, odcinając się przy tym od jakiejkolwiek odpowiedzialności. Ponadto jeśli w systemie po dodaniu faktury nie kliknęło się przekaż do biura to taka faktura przez nikogo nie była widziana...

Pozwolę sobie jeszcze w wielu miejscach przestrzec przed Państwa usługami.

Odpowiedz
0 Lajków
123Plywamy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-04-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 937 wyświetleń)

Re: ING Księgowość - brak bieżącej informacji o brakach w fakturach

Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy i dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej ją zweryfikować. Prosimy o skierowanie zgłoszenia na adres reklamacje@ingksiegowosc.pl



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 881 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy