Bankowość internetowa

Odpowiedz

ING Księgowość - brak bieżącej informacji o brakach w fakturach

Ponad 2 lata prowadzili mi Państwo usługi i przez cały ten okres nie otrzymywałem informacji o brakach w dokumentach. Sprawa wyszła dopiero kiedy nastąpiła kumulacja tych braków i księgowy prowadzący odmówił podpisania sprawozdania rocznego. Jest to dla mnie skandaliczne zachowanie - księgowość która powinna dbać o moje sprawy doprowadziła do dużych zaniedbań, odcinając się przy tym od jakiejkolwiek odpowiedzialności. Ponadto jeśli w systemie po dodaniu faktury nie kliknęło się przekaż do biura to taka faktura przez nikogo nie była widziana...

Pozwolę sobie jeszcze w wielu miejscach przestrzec przed Państwa usługami.

Odpowiedz
0 Lajków
123Plywamy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-04-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 118 wyświetleń)

Re: ING Księgowość - brak bieżącej informacji o brakach w fakturach

Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy i dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej ją zweryfikować. Prosimy o skierowanie zgłoszenia na adres reklamacje@ingksiegowosc.pl



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 062 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy