04-04-2023 09:04
Ponad 2 lata prowadzili mi Państwo usługi i przez cały ten okres nie otrzymywałem informacji o brakach w dokumentach. Sprawa wyszła dopiero kiedy nastąpiła kumulacja tych braków i księgowy prowadzący odmówił podpisania sprawozdania rocznego. Jest to dla mnie skandaliczne zachowanie - księgowość która powinna dbać o moje sprawy doprowadziła do dużych zaniedbań, odcinając się przy tym od jakiejkolwiek odpowiedzialności. Ponadto jeśli w systemie po dodaniu faktury nie kliknęło się przekaż do biura to taka faktura przez nikogo nie była widziana...
Pozwolę sobie jeszcze w wielu miejscach przestrzec przed Państwa usługami.
06-04-2023 08:30
Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy i dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej ją zweryfikować. Prosimy o skierowanie zgłoszenia na adres reklamacje@ingksiegowosc.pl
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |