Odpowiedz

Błąd PIN przy autoryzacji płatności BLIK

Od tygodnia mam problem z płatnościami BLIK. Podczas autoryzacji płatności system wyrzuca komunikat "błędny kod PIN" pomimo że podaje prawidłowy pin do aplikacji. Rozmawiałem na chacie z konsultantami i każdy mówi że wszystko wygląda w porządku. Zmieniałem kod PIN już 3 razy i nic to nie dało, przeinstalowałem aplikacje Moje ING i również nic to nie dało. Jest jakiś sposób żeby to rozwiązać czy po prostu czekać aż to "wszystko wygląda w porządku" faktycznie zostanie naprawione samo?

Odpowiedz
0 Lajków
Tomek4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-04-2023
Wiadomość 1 z 2 (5 133 wyświetleń)

Re: Błąd PIN przy autoryzacji płatności BLIK

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie zgłoszenie w tej kwestii. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (5 055 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy