18-10-2018 13:45
Witam,
zmieniam bank, DB przechodzi pod Santander, wśród wątpliwości przed wyborem ING mam jedną:
- czy jest możliwe, by kod autoryzacyjny przychodził TYLKO na aplikację? ze względu na pracę bardzo często nie mam zasięgu komórkowego, a mam internet.
doczytałem na forum, że zazwyczaj transfer do klientów zaufanych (zapisanych) kod nie dotyczy. ale co z płatnościami online np. pay-pal? gdy jestem przekierowany do swojego banku... czy wtedy próbować płatności do skutku? aż kod wpłynie na apkę?
czy istnieje forma autoryzacji typu kody TAN?
k
19-10-2018 12:48
Nie mamy autoryzacji tylko przez aplikację. Jeżeli zlecisz przelew przez Moje ING na komputerze, masz pobraną aplikację Moje ING mobile oraz masz dodane przynajmniej jedno urządzenie do zaufanych, to możemy poprosić Cię o autoryzację mobilną. Wtedy zalogujesz do aplikacji i zobaczysz informacje o szczegółach transakcji. Następnie, jeżeli wszystkie szczegóły zgadzają się, potwierdzić transakcję.
Jeśli nasz system uzna, że dana dyspozycja wymaga autoryzacji (może to być nawet przelew do zapisanego odbiorcy), wyśle Ci kod SMS-em, przez aplikację (przy przelewach przez przeglądarkę) lub za pośrednictwem serwisu telefonicznego HaloŚląski - jeśli masz tę usługę.
Jeżeli transakcja będzie wymagać kodu, a nie będziesz mógł odebrać np. smsa, to nie zlecisz płatności.
Nie mamy autoryzacji przez kody TAN.
08-11-2021 11:19
Jaki parabank taki system. 1 na 1000 przelewów nie wymaga autoryzacji. 1 na 100 nie wymaga autoryzacji SMS. Zlecam przelew do ZUS albo US i muszę przepisać kod z SMS. Ktoś to zrobił złośliwie? Nie wierzę że ktoś był tak niekompetentny żeby to tak rozwiązać.
09-11-2021 11:21
Przykro mi, że masz takie zdanie Autoryzacja działa u nas zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, tak jak opisaliśmy to wyżej.
11-11-2021 21:05
Mi jest przykro że jak zlecam przelew do ZUS albo US to muszę przepisać kod z SMS. Wystarczy poprawić niedopracowany system i nikomu nie będzie przykro.
30-12-2021 21:44 | Edytowano: 30-12-2021 21:46
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |