Odpowiedz

Autoryzacja TYLKO aplikacją - możliwe?

Witam,

zmieniam bank, DB przechodzi pod Santander, wśród wątpliwości przed wyborem ING mam jedną:

- czy jest możliwe, by kod autoryzacyjny przychodził TYLKO na aplikację? ze względu na pracę bardzo często nie mam zasięgu komórkowego, a mam internet. 

doczytałem na forum, że zazwyczaj transfer do klientów zaufanych (zapisanych) kod nie dotyczy. ale co z płatnościami online np. pay-pal? gdy jestem przekierowany do swojego banku...  czy wtedy próbować płatności do skutku? aż kod wpłynie na apkę?

czy istnieje forma autoryzacji typu kody TAN?

k

Odpowiedz
0 Lajków
k1313
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-10-2018
Wiadomość 1 z 6 (11 922 wyświetleń)

Re: Autoryzacja TYLKO aplikacją - możliwe?

Nie mamy autoryzacji tylko przez aplikację. Jeżeli zlecisz przelew przez Moje ING na komputerze, masz pobraną aplikację Moje ING mobile oraz masz dodane przynajmniej jedno urządzenie do zaufanych, to możemy poprosić Cię o autoryzację mobilną. Wtedy zalogujesz do aplikacji i zobaczysz informacje o szczegółach transakcji. Następnie, jeżeli wszystkie szczegóły zgadzają się, potwierdzić transakcję.

 

Jeśli nasz system uzna, że dana dyspozycja wymaga autoryzacji (może to być nawet przelew do zapisanego odbiorcy), wyśle Ci kod SMS-em, przez aplikację (przy przelewach przez przeglądarkę) lub za pośrednictwem serwisu telefonicznego HaloŚląski - jeśli masz tę usługę. 

Jeżeli transakcja będzie wymagać kodu, a nie będziesz mógł odebrać np. smsa, to nie zlecisz płatności.

Nie mamy autoryzacji przez kody TAN.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (11 837 wyświetleń)

Re: Autoryzacja TYLKO aplikacją - możliwe?

Jaki parabank taki system. 1 na 1000 przelewów nie wymaga autoryzacji. 1 na 100 nie wymaga autoryzacji SMS. Zlecam przelew do ZUS albo US i muszę przepisać kod z SMS. Ktoś to zrobił złośliwie? Nie wierzę że ktoś był tak niekompetentny żeby to tak rozwiązać.

SigmakS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
2
08-10-2020
Wiadomość 3 z 6 (8 826 wyświetleń)

Re: Autoryzacja TYLKO aplikacją - możliwe?

Przykro mi, że masz takie zdanie Emotikon: Smutny Autoryzacja działa u nas zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, tak jak opisaliśmy to wyżej. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (8 729 wyświetleń)

Re: Autoryzacja TYLKO aplikacją - możliwe?

Mi jest przykro że jak zlecam przelew do ZUS albo US to muszę przepisać kod z SMS. Wystarczy poprawić niedopracowany system i nikomu nie będzie przykro.

Odpowiedz
0 Lajków
SigmakS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
2
08-10-2020
Wiadomość 5 z 6 (8 595 wyświetleń)

Re: Autoryzacja TYLKO aplikacją - możliwe?

[ Edytowane ]
Oczywiście wszystkie sugestie są mile widziane, jednak czy bank coś z tym faktycznie zrobi. Osobiście uważam, że wszystkie przelewy powinny być potwierdzane kodem SMS, nawet zaufani odbiorcy i transakcje na 1 zł.
Odpowiedz
0 Lajków
JB1
JB1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-10-2021
Wiadomość 6 z 6 (8 073 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy