Odpowiedz

Re: Re.: Aktualizacja Moje ING.

Dziękuję za sugestię, pomyślimy 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 11 z 14 (3 568 wyświetleń)

Re: Re.: Aktualizacja Moje ING.

@KarolinaM czy ta linia pod głównym menu, o innym formatowaniu niż inne linie, była w planach czy to jest błąd? Nigdzie, na żadnej stronie, w żadnym miejscu nie macie takiego formatowania linii. Wygląda to bardzo niespójnie i źle. Czcionka tego menu chyba też jest inna niż powinna być. Sprawdzałem w Chrome i Edge i w obu wygląda to tak samo.

Odpowiedz
0 Lajków
FX
FX
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
18-11-2019
Wiadomość 12 z 14 (3 517 wyświetleń)

Re: Re.: Aktualizacja Moje ING.

Tak, ta linia jest zamierzona i ma odróżniać sekcje od siebie Emotikon: Szczęśliwy Zgłosiliśmy Twoją sugestię. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 13 z 14 (3 467 wyświetleń)

Re: Re.: Aktualizacja Moje ING.

@AgnieszkaR Przyjrzałem się dokładniej i chyba wiem o co chodzi. To ma być taki cień jak w aplikacji mobilnej. Tylko w aplikacji od razu widać, że to jest cień, a na desktopie, nawet na dużym monitorze, można to zobaczyć dopiero przy powiększeniu 200-300%. Przy 100% wygląda to jak jakaś dziwna linia. Lepsze rozwiązanie podziału sekcji i oznaczenia "zakładek" macie tutaj (załącznik). Ale to pewnie kwestia gustuEmotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
FX
FX
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
18-11-2019
Wiadomość 14 z 14 (3 460 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy