05-04-2020 13:29
Dziękuję za sugestię, pomyślimy 😊
06-04-2020 08:54
@KarolinaM czy ta linia pod głównym menu, o innym formatowaniu niż inne linie, była w planach czy to jest błąd? Nigdzie, na żadnej stronie, w żadnym miejscu nie macie takiego formatowania linii. Wygląda to bardzo niespójnie i źle. Czcionka tego menu chyba też jest inna niż powinna być. Sprawdzałem w Chrome i Edge i w obu wygląda to tak samo.
06-04-2020 20:50
Tak, ta linia jest zamierzona i ma odróżniać sekcje od siebie Zgłosiliśmy Twoją sugestię.
07-04-2020 09:27
@AgnieszkaR Przyjrzałem się dokładniej i chyba wiem o co chodzi. To ma być taki cień jak w aplikacji mobilnej. Tylko w aplikacji od razu widać, że to jest cień, a na desktopie, nawet na dużym monitorze, można to zobaczyć dopiero przy powiększeniu 200-300%. Przy 100% wygląda to jak jakaś dziwna linia. Lepsze rozwiązanie podziału sekcji i oznaczenia "zakładek" macie tutaj (załącznik). Ale to pewnie kwestia gustu
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |