Bankowość internetowa

Odpowiedz

API do pobierania danych transakcyjnych dla serwisu korporacyjnego

Czy planujecie wprowadzić integrację/API Open Bank Project lub z Yodlee dla serwisu korporacyjnego?

Odpowiedz
0 Lajków
marekkowalczyk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
8
22-02-2018
Wiadomość 1 z 4 (14 028 wyświetleń)

Re: API do pobierania danych transakcyjnych dla serwisu korporacyjnego

Obecnie system ING Business oferuje integrację z systemami klientów typu Webservice (usługę udostępniamy po podpisaniu odrębnej umowy) i tradycyjną wymianę plików import/eksport według szablonów opisanych tutaj: https://www.ingbank.pl/ingbusiness/ing-businessonline/opis-formatow

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 4 (13 977 wyświetleń)

Re: API do pobierania danych transakcyjnych dla serwisu korporacyjnego

Z kim należy się porozumieć w sprawach technicznych?

Odpowiedz
0 Lajków
marekkowalczyk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
8
22-02-2018
Wiadomość 3 z 4 (13 891 wyświetleń)

Re: API do pobierania danych transakcyjnych dla serwisu korporacyjnego

Najlepiej w tym temacie skontaktować się z naszą infolinią korporacyjną pod numerem 32 357 00 24. Nasi specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8-18 Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (13 869 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy