Odpowiedz
Highlighted

Bezpieczeństwo - pytania ogólne

Witam,

 

Czy jest jakaś różnica, jeżeli chodzi o bezpieczeństwo środków pomiędzy kontem Direct a kontem OKO? (czy ktoras opcja jest bardziej bezpieczna)?

 

Oprocz podstawowych zasad bezpieczenstwa, o ktorych mowa na stronie wymienionej ponizej, czy sa jakies inne dobre praktyki, ktore zwiekszaja bezpieczenstwo?

 

https://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo/bezpieczne-bankowanie

Odpowiedz
0 Lajków
Barto
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
27-02-2018
Wiadomość 1 z 3 (2 029 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bezpieczeństwo - pytania ogólne

Barto, myślę, że typ konta nie wpływa na bezpieczeństwo. Ważne jest, abyś zwrócił uwagę na przestrzeganie podstawowych zasad i nie udostępniał nikomu danych do bankowości internetowej. Do kont oszczędnościowych nie wydajemy kart płatniczych.

Dodatkowe informacje o bezpieczeństwie znajdziesz w ,,Centrum pomocy" w zakładce ,,Bezpieczeństwo". 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
585
126
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (1 962 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bezpieczeństwo - pytania ogólne

Żeby co kolejek powiedzieć trzeba zobaczyć statystyki: Osobiecie spoglądam zawsze na portfele znajomych, ich usługi, poziom ryzyka.

Przez t kilkanaście lat zdarzyły się w moim otoczeniu jedynie kradzieże portfeli, kilka płatności zbliżeniowych wykonanych przez złodzieja oraz w innym przypadku skopiowanie danych z karty i wykonanie płatności w sieci.

Oprócz tego co radzi ci bank, radzę i ja abyś nigdy nie korzystał więcej z dokumentów zgubionych i zwróconych tobie poczta w sklepie, czy inna formą.

Zostawiłeś dokumenty, dowód, karty w miejscu publicznym w sklepie a nawet urzędzie? Bezwarunkowo zgłoś ich utratę, nawet jeżeli ktoś ci je zwróci nigdy z nich nie korzystaj. Gdyż mogły zostać skopiowane i posłużą w celach przestępczych. Wyłudzenia pożyczek i innych zobowiązań są w takich sytuacjach na porządku dziennym.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (1 953 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

Bank stwierdził, że nie potrafi mi pomóc. Sprawę mam samodzielnie wyjaśnić ze sklepem, który twierdzi, że prawidłowo wykonał przelew. Problem wciąż nierozwiązany.

09-07-2020
Aneks umowy kredyt hipoteczny

Dzień dobry
Czy po podpisaniu umowy kredytowej na kredyt hipoteczny w wersji standardowej jest możliwość aneksowania umowy gdy wchodzi oferta promocyjna? Dodam że kredyt nie został jeszcze uruchomiony,...

09-07-2020
Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Ponieważ mój smartfon obecnie WIDZI (do tej pory nawet nie było to możliwe) instalator w sklepie, pomyślałem że spróbuję postąpić wg powyższej rady. Odinstalowałem mING, zrestartowałem system, zainsta

...

09-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy