22-02-2018 22:12
Czy planujecie wprowadzić integrację/API Open Bank Project lub z Yodlee dla serwisu korporacyjnego?
23-02-2018 10:48
Obecnie system ING Business oferuje integrację z systemami klientów typu Webservice (usługę udostępniamy po podpisaniu odrębnej umowy) i tradycyjną wymianę plików import/eksport według szablonów opisanych tutaj: https://www.ingbank.pl/ingbusiness/ing-businessonline/opis-formatow
26-02-2018 03:02
Z kim należy się porozumieć w sprawach technicznych?
26-02-2018 07:34
Najlepiej w tym temacie skontaktować się z naszą infolinią korporacyjną pod numerem 32 357 00 24. Nasi specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8-18
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |