Bankowość internetowa

Odpowiedz

API do pobierania danych transakcyjnych dla serwisu korporacyjnego

Czy planujecie wprowadzić integrację/API Open Bank Project lub z Yodlee dla serwisu korporacyjnego?

Odpowiedz
0 Lajków
marekkowalczyk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
8
22-02-2018
Wiadomość 1 z 4 (15 730 wyświetleń)

Re: API do pobierania danych transakcyjnych dla serwisu korporacyjnego

Obecnie system ING Business oferuje integrację z systemami klientów typu Webservice (usługę udostępniamy po podpisaniu odrębnej umowy) i tradycyjną wymianę plików import/eksport według szablonów opisanych tutaj: https://www.ingbank.pl/ingbusiness/ing-businessonline/opis-formatow

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 4 (15 679 wyświetleń)

Re: API do pobierania danych transakcyjnych dla serwisu korporacyjnego

Z kim należy się porozumieć w sprawach technicznych?

Odpowiedz
0 Lajków
marekkowalczyk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
8
22-02-2018
Wiadomość 3 z 4 (15 593 wyświetleń)

Re: API do pobierania danych transakcyjnych dla serwisu korporacyjnego

Najlepiej w tym temacie skontaktować się z naszą infolinią korporacyjną pod numerem 32 357 00 24. Nasi specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8-18 Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (15 571 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy