Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re.: Błędy we wniosku rodzina 500+

To jest  tragedia  , człowiek chcial pomoc  wskazał dokładnie gdzie  jest  błąd  a odpisano mi ze  z pytaniami    mam się kierować do jednostki  samorzadowej. Jakie pytania  ? MOSR widzial  zrzut ekrano  jednoznacznie stwierdzono  ze  jest  bląd ?  Skoro zaznacza się  że nastąpila utrata  powinno  być  zaznaczone  ze dochód utracono ! A nie  tak jak w tej chwili  Dochód uzyskano  z legendą i unformacją  co to jest utrata ?  We wniosku nie ma  te z  dwoch miejsc   gdzie zaznacza się uzysk ! 

 

W pkt   7,3  zawiera  się informację dotyczące 

1., utraty 

2. uzysku  

nie ma możliwosci   zaznaczenie dwa razy pkt  2 

 

Czy ktoś  się wkoncu  obudzi  ... ludzie  wysyłają błędne  wnioski   nie patrzac  na podgląd  a  bank  osoby które  wskazuje  błąd  odsyła po porady do jednoestek samorzadowych. Proponuje więc  by sam się  udał  po wsparcie  i porównal wniosek papierowy   z  tym co udiostepnil. Ja osobiscie wniosku  nie złorzyłam  .. uzysk miałam jeden i utrate  też o której w moim wniosku nie  ma mowy ..... 

 

mrszer
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
5
01-04-2016
Wiadomość 21 z 27 (9 982 wyświetleń)

500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

Sprawdzajcie podgląd  wniosku w szczególności  ci  u których nastąpiła  utrata dochodu - system  zaznacza  błędnie dwa  razy uzysk ,, nie zaznaczając  urtraty ,,,  Ponizej zrzuty

mrszer
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
5
01-04-2016
Wiadomość 22 z 27 (9 976 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

@mrszer Zgłosiliśmy to - dziękujemy za szczegóły i załącznik.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 23 z 27 (9 966 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

Zauważyłem ,że w TV mówią o błędnie wypełnionych wnioskach ! Nie wpisanie pierwszego dziecka !
Ale nie ma takiej możliwości ponieważ formularz automatycznie przechodzi do dziecka drugiego i dalej do kolejnego czyli trzeciego itd....!
Reasumując wyjdzie na to ,że nasze wnioski będą blednę !
Opcja NUMER 2 to w kolejnym etapie można dodać członków rodziny i prawdopodobnie tutaj w tej opcji
należy dopisać WSZYSTKICH CZŁONKÓW RODZINY !
Co teraz ?
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 24 z 27 (9 767 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

@KrzysztofB Obecnie wniosek powinien już działać prawidłowo. W przypadku problemów z wypełnieniem wniosku, prosimy o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub przez system bankowości internetowej.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 25 z 27 (9 549 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

Kolejna sprawa niektóre banki właściciela wstawiają automatycznie do członków rodziny a w ING niestety NIE !
I tutaj pojawia się kolejny problem :-)
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 26 z 27 (9 265 wyświetleń)

Re.: 500+ wniosek online

Proponuje robić ostrożnie i jeżeli wyświetli błąd nie wysyłać kolejny bo na 99,9% wniosek został wysłany o czym dowiemy się po chwili na skrzynce mailowej.
Kolejna sprawa PAMIĘTAJCIE o dodawaniu członków rodziny - WSZYSTKICH !
Siebie również musimy wpisać ! Jeżeli tego nie zrobimy będzie błąd.
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 27 z 27 (9 264 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy