02-04-2016 12:34
To jest tragedia , człowiek chcial pomoc wskazał dokładnie gdzie jest błąd a odpisano mi ze z pytaniami mam się kierować do jednostki samorzadowej. Jakie pytania ? MOSR widzial zrzut ekrano jednoznacznie stwierdzono ze jest bląd ? Skoro zaznacza się że nastąpila utrata powinno być zaznaczone ze dochód utracono ! A nie tak jak w tej chwili Dochód uzyskano z legendą i unformacją co to jest utrata ? We wniosku nie ma te z dwoch miejsc gdzie zaznacza się uzysk !
W pkt 7,3 zawiera się informację dotyczące
1., utraty
2. uzysku
nie ma możliwosci zaznaczenie dwa razy pkt 2
Czy ktoś się wkoncu obudzi ... ludzie wysyłają błędne wnioski nie patrzac na podgląd a bank osoby które wskazuje błąd odsyła po porady do jednoestek samorzadowych. Proponuje więc by sam się udał po wsparcie i porównal wniosek papierowy z tym co udiostepnil. Ja osobiscie wniosku nie złorzyłam .. uzysk miałam jeden i utrate też o której w moim wniosku nie ma mowy .....
02-04-2016 12:39
Sprawdzajcie podgląd wniosku w szczególności ci u których nastąpiła utrata dochodu - system zaznacza błędnie dwa razy uzysk ,, nie zaznaczając urtraty ,,, Ponizej zrzuty
02-04-2016 12:59
@mrszer Zgłosiliśmy to - dziękujemy za szczegóły i załącznik.
06-04-2016 17:47
11-04-2016 21:15
@KrzysztofB Obecnie wniosek powinien już działać prawidłowo. W przypadku problemów z wypełnieniem wniosku, prosimy o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub przez system bankowości internetowej.
22-04-2016 16:13
22-04-2016 16:16
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |