Odpowiedz

Re.: Błędy we wniosku rodzina 500+

To jest  tragedia  , człowiek chcial pomoc  wskazał dokładnie gdzie  jest  błąd  a odpisano mi ze  z pytaniami    mam się kierować do jednostki  samorzadowej. Jakie pytania  ? MOSR widzial  zrzut ekrano  jednoznacznie stwierdzono  ze  jest  bląd ?  Skoro zaznacza się  że nastąpila utrata  powinno  być  zaznaczone  ze dochód utracono ! A nie  tak jak w tej chwili  Dochód uzyskano  z legendą i unformacją  co to jest utrata ?  We wniosku nie ma  te z  dwoch miejsc   gdzie zaznacza się uzysk ! 

 

W pkt   7,3  zawiera  się informację dotyczące 

1., utraty 

2. uzysku  

nie ma możliwosci   zaznaczenie dwa razy pkt  2 

 

Czy ktoś  się wkoncu  obudzi  ... ludzie  wysyłają błędne  wnioski   nie patrzac  na podgląd  a  bank  osoby które  wskazuje  błąd  odsyła po porady do jednoestek samorzadowych. Proponuje więc  by sam się  udał  po wsparcie  i porównal wniosek papierowy   z  tym co udiostepnil. Ja osobiscie wniosku  nie złorzyłam  .. uzysk miałam jeden i utrate  też o której w moim wniosku nie  ma mowy ..... 

 

mrszer
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
5
01-04-2016
Wiadomość 21 z 27 (10 706 wyświetleń)

500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

Sprawdzajcie podgląd  wniosku w szczególności  ci  u których nastąpiła  utrata dochodu - system  zaznacza  błędnie dwa  razy uzysk ,, nie zaznaczając  urtraty ,,,  Ponizej zrzuty

mrszer
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
5
01-04-2016
Wiadomość 22 z 27 (10 700 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

@mrszer Zgłosiliśmy to - dziękujemy za szczegóły i załącznik.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 23 z 27 (10 690 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

Zauważyłem ,że w TV mówią o błędnie wypełnionych wnioskach ! Nie wpisanie pierwszego dziecka !
Ale nie ma takiej możliwości ponieważ formularz automatycznie przechodzi do dziecka drugiego i dalej do kolejnego czyli trzeciego itd....!
Reasumując wyjdzie na to ,że nasze wnioski będą blednę !
Opcja NUMER 2 to w kolejnym etapie można dodać członków rodziny i prawdopodobnie tutaj w tej opcji
należy dopisać WSZYSTKICH CZŁONKÓW RODZINY !
Co teraz ?
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 24 z 27 (10 491 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

@KrzysztofB Obecnie wniosek powinien już działać prawidłowo. W przypadku problemów z wypełnieniem wniosku, prosimy o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub przez system bankowości internetowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 25 z 27 (10 273 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

Kolejna sprawa niektóre banki właściciela wstawiają automatycznie do członków rodziny a w ING niestety NIE !
I tutaj pojawia się kolejny problem :-)
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 26 z 27 (9 989 wyświetleń)

Re.: 500+ wniosek online

Proponuje robić ostrożnie i jeżeli wyświetli błąd nie wysyłać kolejny bo na 99,9% wniosek został wysłany o czym dowiemy się po chwili na skrzynce mailowej.
Kolejna sprawa PAMIĘTAJCIE o dodawaniu członków rodziny - WSZYSTKICH !
Siebie również musimy wpisać ! Jeżeli tego nie zrobimy będzie błąd.
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 27 z 27 (9 988 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nadplata kredyt 2016

Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt

...

22-11-2024
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy