Odpowiedz

Re.: Błędy we wniosku rodzina 500+

To jest  tragedia  , człowiek chcial pomoc  wskazał dokładnie gdzie  jest  błąd  a odpisano mi ze  z pytaniami    mam się kierować do jednostki  samorzadowej. Jakie pytania  ? MOSR widzial  zrzut ekrano  jednoznacznie stwierdzono  ze  jest  bląd ?  Skoro zaznacza się  że nastąpila utrata  powinno  być  zaznaczone  ze dochód utracono ! A nie  tak jak w tej chwili  Dochód uzyskano  z legendą i unformacją  co to jest utrata ?  We wniosku nie ma  te z  dwoch miejsc   gdzie zaznacza się uzysk ! 

 

W pkt   7,3  zawiera  się informację dotyczące 

1., utraty 

2. uzysku  

nie ma możliwosci   zaznaczenie dwa razy pkt  2 

 

Czy ktoś  się wkoncu  obudzi  ... ludzie  wysyłają błędne  wnioski   nie patrzac  na podgląd  a  bank  osoby które  wskazuje  błąd  odsyła po porady do jednoestek samorzadowych. Proponuje więc  by sam się  udał  po wsparcie  i porównal wniosek papierowy   z  tym co udiostepnil. Ja osobiscie wniosku  nie złorzyłam  .. uzysk miałam jeden i utrate  też o której w moim wniosku nie  ma mowy ..... 

 

mrszer
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
5
01-04-2016
Wiadomość 21 z 27 (11 158 wyświetleń)

500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

Sprawdzajcie podgląd  wniosku w szczególności  ci  u których nastąpiła  utrata dochodu - system  zaznacza  błędnie dwa  razy uzysk ,, nie zaznaczając  urtraty ,,,  Ponizej zrzuty

mrszer
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
5
01-04-2016
Wiadomość 22 z 27 (11 150 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

@mrszer Zgłosiliśmy to - dziękujemy za szczegóły i załącznik.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 23 z 27 (11 140 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

Zauważyłem ,że w TV mówią o błędnie wypełnionych wnioskach ! Nie wpisanie pierwszego dziecka !
Ale nie ma takiej możliwości ponieważ formularz automatycznie przechodzi do dziecka drugiego i dalej do kolejnego czyli trzeciego itd....!
Reasumując wyjdzie na to ,że nasze wnioski będą blednę !
Opcja NUMER 2 to w kolejnym etapie można dodać członków rodziny i prawdopodobnie tutaj w tej opcji
należy dopisać WSZYSTKICH CZŁONKÓW RODZINY !
Co teraz ?
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 24 z 27 (10 943 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

@KrzysztofB Obecnie wniosek powinien już działać prawidłowo. W przypadku problemów z wypełnieniem wniosku, prosimy o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub przez system bankowości internetowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 25 z 27 (10 725 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

Kolejna sprawa niektóre banki właściciela wstawiają automatycznie do członków rodziny a w ING niestety NIE !
I tutaj pojawia się kolejny problem :-)
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 26 z 27 (10 439 wyświetleń)

Re.: 500+ wniosek online

Proponuje robić ostrożnie i jeżeli wyświetli błąd nie wysyłać kolejny bo na 99,9% wniosek został wysłany o czym dowiemy się po chwili na skrzynce mailowej.
Kolejna sprawa PAMIĘTAJCIE o dodawaniu członków rodziny - WSZYSTKICH !
Siebie również musimy wpisać ! Jeżeli tego nie zrobimy będzie błąd.
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 27 z 27 (10 438 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec

...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy