Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Doładowania stałe w portalu transakcyjnym.

kshyhu w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR.

 

Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szybko uzupełnić przelew bez przepisywania danych z faktury. Kiedy załadujesz plik z fakturą lub jej zdjęciem, my poszukamy w obrazie kluczowych danych. Następnie uzupełnimy pola z nazwą odbiorcy i jego numerem konta, tytułem i kwotą przelewu. Jeśli nie rozpoznamy jakichś danych, pozostawimy puste pole.

 

Pozostałe kroki przelewu nie zmieniają się - trzeba sprawdzić czy dane są poprawne i potwierdzić przelew.
Opcja dostępna jest dla przelewu zwykłego w PLN z osobistego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR).


Aby zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku, możesz:

  • załadować plik z fakturą lub jej obrazem w formacie: JPG, JPEG, PDF, TIF, TIFF, PNG, HEIC, GIF.  Plik nie może przekroczyć 15 MB
  • w aplikacji mobilnej wybrać opcję Zrób zdjęcie telefonem i sfotografować swoją papierową fakturę bezpośrednio w aplikacji.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 11 z 13 (4 511 wyświetleń)

Re: Doładowania stałe w portalu transakcyjnym.

Podpinam się - jesteśmy informatykami którzy mają w swojej ofercie płatność taką i zainteresowanie jest ogromne ale dalej u Was tego nie ma w apce ... przemyślcie bo niedużo roboty a możliwości spore i rozwój apki na plus zawsze widziany 

Odpowiedz
0 Lajków
aliclad3093
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-04-2022
Wiadomość 12 z 13 (3 896 wyświetleń)

Re: Doładowania stałe w portalu transakcyjnym.

Zapisaliśmy sugestię! 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 13 z 13 (3 892 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

22-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

A ja dostałem odmowę przedłużenia oprocentowania stałego. Czy ktoś ma już wydłużony termin po interwencji rzecznika?

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy