Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Doładowania stałe w portalu transakcyjnym.

kshyhu w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR.

 

Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szybko uzupełnić przelew bez przepisywania danych z faktury. Kiedy załadujesz plik z fakturą lub jej zdjęciem, my poszukamy w obrazie kluczowych danych. Następnie uzupełnimy pola z nazwą odbiorcy i jego numerem konta, tytułem i kwotą przelewu. Jeśli nie rozpoznamy jakichś danych, pozostawimy puste pole.

 

Pozostałe kroki przelewu nie zmieniają się - trzeba sprawdzić czy dane są poprawne i potwierdzić przelew.
Opcja dostępna jest dla przelewu zwykłego w PLN z osobistego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR).


Aby zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku, możesz:

  • załadować plik z fakturą lub jej obrazem w formacie: JPG, JPEG, PDF, TIF, TIFF, PNG, HEIC, GIF.  Plik nie może przekroczyć 15 MB
  • w aplikacji mobilnej wybrać opcję Zrób zdjęcie telefonem i sfotografować swoją papierową fakturę bezpośrednio w aplikacji.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 11 z 13 (6 125 wyświetleń)

Re: Doładowania stałe w portalu transakcyjnym.

Podpinam się - jesteśmy informatykami którzy mają w swojej ofercie płatność taką i zainteresowanie jest ogromne ale dalej u Was tego nie ma w apce ... przemyślcie bo niedużo roboty a możliwości spore i rozwój apki na plus zawsze widziany 

Odpowiedz
0 Lajków
aliclad3093
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-04-2022
Wiadomość 12 z 13 (5 510 wyświetleń)

Re: Doładowania stałe w portalu transakcyjnym.

Zapisaliśmy sugestię! 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 13 z 13 (5 506 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy