19-03-2020 20:55
Witam,
Czy numer telefonu służący do odbioru przelewów na telefon (przez BLIK) to zawsze musi być ten sam numer telefonu który został podany w bankowości elektronicznej do autoryzacji transakcji (otrzymywania kodów SMS)?
Pozdrawiam,
Joanna
20-03-2020 21:04
@JoannaLBN Nie, nie musi Numer telefonu do odbioru przelewów Blik, możesz zmienić tutaj: Moje finanse> Karty i płatności telefonem> Blik> Numer telefonu do odbierania przelewów Blik. Nie zmieni to Twojego numeru, na który otrzymujesz kody autoryzujące
20-03-2020 22:59
Byłam w tych ustawieniach i obok Numeru telefonu do odbierania przelewów na telefon BLIK mam tylko opcję "Usuń". I nie ma opcji "Zmień".
Po kliknięciu "Usuń" wyświetla się komunikat:
Uwaga Po usunięciu numeru telefonu nie będziesz już otrzymywać przelewów BLIK
Pytanie: Czy po zatwierdzeniu usunięcia tego numeru telefonu pojawi się tam opcja "Dodaj numer telefonu"?
21-03-2020 20:39
Dokładnie tak. Nie masz się czego obawiać
Dzień dobry
Niestety dzisiaj problem powrócił. Znowu próba 3-krotnej próby zalogowania się do Mojego ING i dopiero 3cia próba zakończona sukcesem i od dziś znowu każda próba logowania tak u mnie wyglą
... 31-03-2023Miło nam, że zainteresowałeś się naszą ofertą kredytu hipotecznego, ale niestety nie akceptujemy dochodu z umowy zlecenia.
31-03-2023Po aktywacji nowej karty, należy zaktualizować dane w Apple Pay.
31-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
4 | |
3 |