19-03-2020 20:55
Witam,
Czy numer telefonu służący do odbioru przelewów na telefon (przez BLIK) to zawsze musi być ten sam numer telefonu który został podany w bankowości elektronicznej do autoryzacji transakcji (otrzymywania kodów SMS)?
Pozdrawiam,
Joanna
20-03-2020 21:04
@JoannaLBN Nie, nie musi Numer telefonu do odbioru przelewów Blik, możesz zmienić tutaj: Moje finanse> Karty i płatności telefonem> Blik> Numer telefonu do odbierania przelewów Blik. Nie zmieni to Twojego numeru, na który otrzymujesz kody autoryzujące
20-03-2020 22:59
Byłam w tych ustawieniach i obok Numeru telefonu do odbierania przelewów na telefon BLIK mam tylko opcję "Usuń". I nie ma opcji "Zmień".
Po kliknięciu "Usuń" wyświetla się komunikat:
Uwaga Po usunięciu numeru telefonu nie będziesz już otrzymywać przelewów BLIK
Pytanie: Czy po zatwierdzeniu usunięcia tego numeru telefonu pojawi się tam opcja "Dodaj numer telefonu"?
21-03-2020 20:39
Dokładnie tak. Nie masz się czego obawiać
Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).
Kredyt wypła
... 17-12-2024