Aplikacja mobilna

Odpowiedz

numer telefonu do odbioru przelewów BLIK

Witam,

Czy numer telefonu służący do odbioru przelewów na telefon (przez BLIK) to zawsze musi być ten sam numer telefonu który został podany w bankowości elektronicznej do autoryzacji transakcji (otrzymywania kodów SMS)?

Pozdrawiam,

Joanna

Odpowiedz
0 Lajków
JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
2
04-01-2019
Wiadomość 1 z 4 (13 966 wyświetleń)

Re: numer telefonu do odbioru przelewów BLIK

@JoannaLBN Nie, nie musi Emotikon: Szczęśliwy Numer telefonu do odbioru przelewów Blik, możesz zmienić tutaj: Moje finanse> Karty i płatności telefonem> Blik> Numer telefonu do odbierania przelewów Blik. Nie zmieni to Twojego numeru, na który otrzymujesz kody autoryzujące Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (13 897 wyświetleń)

Re: numer telefonu do odbioru przelewów BLIK

Byłam w tych ustawieniach i obok Numeru telefonu do odbierania przelewów na telefon BLIK mam tylko opcję "Usuń".  I nie ma opcji "Zmień".

 

Po kliknięciu "Usuń" wyświetla się komunikat:

Uwaga
Po usunięciu numeru telefonu nie będziesz już otrzymywać przelewów BLIK

Pytanie: Czy po zatwierdzeniu usunięcia tego numeru telefonu pojawi się tam opcja "Dodaj numer telefonu"?

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
2
04-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (13 884 wyświetleń)

Re: numer telefonu do odbioru przelewów BLIK

Dokładnie tak. Nie masz się czego obawiać Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (13 849 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy