19-03-2020 20:55
Witam,
Czy numer telefonu służący do odbioru przelewów na telefon (przez BLIK) to zawsze musi być ten sam numer telefonu który został podany w bankowości elektronicznej do autoryzacji transakcji (otrzymywania kodów SMS)?
Pozdrawiam,
Joanna
20-03-2020 21:04
@JoannaLBN Nie, nie musi Numer telefonu do odbioru przelewów Blik, możesz zmienić tutaj: Moje finanse> Karty i płatności telefonem> Blik> Numer telefonu do odbierania przelewów Blik. Nie zmieni to Twojego numeru, na który otrzymujesz kody autoryzujące
20-03-2020 22:59
Byłam w tych ustawieniach i obok Numeru telefonu do odbierania przelewów na telefon BLIK mam tylko opcję "Usuń". I nie ma opcji "Zmień".
Po kliknięciu "Usuń" wyświetla się komunikat:
Uwaga Po usunięciu numeru telefonu nie będziesz już otrzymywać przelewów BLIK
Pytanie: Czy po zatwierdzeniu usunięcia tego numeru telefonu pojawi się tam opcja "Dodaj numer telefonu"?
21-03-2020 20:39
Dokładnie tak. Nie masz się czego obawiać
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024