19-09-2023 19:56
Dziś zainstalowałem iOS 17 i nie mogę zalogować się na konto!
Do uwierzytelniania używam kluczy U2F. Po informacji aby zbliżyć klucz pojawia się komunikat: "Błąd wykonania transakcji (D)!" Problem z kontem firmowym i osobistym na iPhone XS i iPhone 15.
Przed aktualizacją działało. Nadal działają klucze w przeglądarce.
Kiedy to naprawicie?
A tak na marginesie to wersji developer beta iOS17 używam już od początku sierpnia i tak długo nie da się zalogować. Zgłosiłem to do supportu apple (4 sierpnia) ale nie do banku bo sądziłem że ktoś w ING używa iPhone i dodatkowo korzysta z kluczy U2F i zauważy problem...
19-09-2023 23:11
20-09-2023 16:19
20-09-2023 16:21
Jeszcze jedno. Sparowanie na nowo klucza U2F pod apką nie działa. Po sparowaniu klucza z apką, nadaniu nazwy wyskakuje błąd wewnętrzny.
20-09-2023 20:00
poprzez przeglądarkę usunąłem klucze do autoryzacji aplikacji i mogę się zalogować. Dzięki, nie wpadłem na to...
Tylko że chcę mieć dodatkowe zabezpieczenie tak więc problem rozwiązany tylko połowicznie. Kluczy używam od dawna i logowanie do banku za ich pomocą nie stanowi dla mnie problemu...
20-09-2023 22:18
No właśnie, jak zainwestowalismy w klucze, to raczej nie po to, aby jeden z kanałów nie był nimi zabezpieczony. Mam nadzieję, że za chwilę to naprawią.
25-09-2023 11:46
25-09-2023 12:33
Proszę, spróbujcie przyłożyć klucz U2F do ekranu i przesuńcie powoli w stronę NFC (czyli do góry ekranu, nieopodal lokalizacji notcha). Proszę dajcie znać, czy pomogło
26-09-2023 20:50
Nic nie dało. Problem istnieje w waszej aplikacji, a nie w użytkownikach.
26-09-2023 23:35
Już chciałem napisać, że działa po dzisiejszej aktualizacji, ale niestety nie.
Da się już sparować klucz, ale nie da się zalogować (klucz aktywowany w serwisie). Tym razem ten sam nieszczęsny bład wyskakuje przy próbie potwierdzenia kluczem logowania.
Podsumowując dalej nie działa.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025