Odpowiedz

Osobny BLIK dla konta prywatnego i firmowego

[ Edytowane ]

Dzień dobry, zobaczyłem, że temat został już wcześniej poruszony, ale widzę, że temat przygasł, także ponawiam prośbę o dodanie osobnego BLIK dla konta prywatnego i firmowego.

Korzystam z dwóch kont bankowych (prywatne i firmowe) w aplikacji ING. Jest to bardzo uciążliwe, że prowadząc gdzieś płatności, trzeba non stop wchodzić w ustawienie BLIK i przełączać w nim na inne konto bankowe. Będąc na koncie prywatnym ustawiam w BLIK konto prywatne, następnie jak przełączę się na konto firmowe, z niego wyświetlam kod blik, to tutaj również bierze pieniądze z konta prywatnego Emotikon: Obojętny Byłoby bardzo fajnie jakby na koncie firmowym był osobny BLIK i w nim ustawione konto firmowe, a na koncie prywatnym w bliku ustawione konto prywatne.

To nie jest jakaś odosobniona opinia, z ciekawości poruszyłem ten temat na pewnej konferencji, wśród ludzi którzy mają konta w ING, prawie wszyscy zwracali na to uwagę...

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
dukk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
08-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 800 wyświetleń)

Re: Osobny BLIK dla konta prywatnego i firmowego

Dziękujemy za sugestię w sprawie BLIK'a, przekażę ją do odpowiedniej jednostki banku, która zajmuje się tym tematem. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
190
38
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 635 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy