30-10-2023 22:04 | Edytowano: 30-10-2023 22:05
Dzień dobry, zobaczyłem, że temat został już wcześniej poruszony, ale widzę, że temat przygasł, także ponawiam prośbę o dodanie osobnego BLIK dla konta prywatnego i firmowego.
Korzystam z dwóch kont bankowych (prywatne i firmowe) w aplikacji ING. Jest to bardzo uciążliwe, że prowadząc gdzieś płatności, trzeba non stop wchodzić w ustawienie BLIK i przełączać w nim na inne konto bankowe. Będąc na koncie prywatnym ustawiam w BLIK konto prywatne, następnie jak przełączę się na konto firmowe, z niego wyświetlam kod blik, to tutaj również bierze pieniądze z konta prywatnego Byłoby bardzo fajnie jakby na koncie firmowym był osobny BLIK i w nim ustawione konto firmowe, a na koncie prywatnym w bliku ustawione konto prywatne.
To nie jest jakaś odosobniona opinia, z ciekawości poruszyłem ten temat na pewnej konferencji, wśród ludzi którzy mają konta w ING, prawie wszyscy zwracali na to uwagę...
Pozdrawiam
31-10-2023 08:05
Dziękujemy za sugestię w sprawie BLIK'a, przekażę ją do odpowiedniej jednostki banku, która zajmuje się tym tematem.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025