23-07-2020 20:32
Od kilku dni przestała mi działać aplikacja moje ing. Po włączeniu wyskakuje pomarańczowy ekran z lwem i nic dalej się nie dzieje.Od tego czasu nie mogę płacić telefonem. Próbowałem ponownej instalacji, aktualizacji, restartowania telefonu i nic nie pomogło. Proszę o pomoc
24-07-2020 20:44
Nasza aplikacja działa na systemach operacyjnych Android od wersji 5.0 oraz iOS od wersji 11. Z jakiego systemu i modelu telefonu Ty korzystasz? Czy bez problemu udaje się pobrać aplikację ze sklepu?
25-07-2020 02:25
Aplikacja pobiera i instaluje się bez problemu. Telefon to HTC One A9s android 6.0. Wszystko działało jak należy a problem zaczął się jakieś 5 dni temu.
25-07-2020 18:21
@max Wobec tego, co nam opisałaś, proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Nasi technicy przyjrzą się działaniu Twojej aplikacji. Przez forum Społeczność nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić
03-08-2022 13:51
03-08-2022 19:26
dzwonilem na infolinie ing i szanowna pani poinformowala mnie ze dotychczasowa wersja aplikacji nie bedzie dzialac bez jej aktualizacji co nie bedzie mozliwe na telefonach z systemem android 6.0... trzeba miec conajmniej android 7.0 aby zakyualizowac aplikacje...
czyli bank olał tysiace klientow ze starszymi telefonami gdzie aplikacja dzialala jeszcze wczoraj...
03-08-2022 19:28
nie ma mozliwosci pobrania aktualizacji ze sklepu play...do tej pory była taka mozliwosc
Próbowałem kupić grę przez internet płacąc kartą. Płatność pare razy nie przeszła, więc spróbowałem zapłacić przez Google Pay. A tu zamiast potwierdzenia przychodzi mi wiadomość "Zablokowaliśmy próbę
... 27-09-2024