23-07-2020 20:32
Od kilku dni przestała mi działać aplikacja moje ing. Po włączeniu wyskakuje pomarańczowy ekran z lwem i nic dalej się nie dzieje.Od tego czasu nie mogę płacić telefonem. Próbowałem ponownej instalacji, aktualizacji, restartowania telefonu i nic nie pomogło. Proszę o pomoc
24-07-2020 20:44
Nasza aplikacja działa na systemach operacyjnych Android od wersji 5.0 oraz iOS od wersji 11. Z jakiego systemu i modelu telefonu Ty korzystasz? Czy bez problemu udaje się pobrać aplikację ze sklepu?
25-07-2020 02:25
Aplikacja pobiera i instaluje się bez problemu. Telefon to HTC One A9s android 6.0. Wszystko działało jak należy a problem zaczął się jakieś 5 dni temu.
25-07-2020 18:21
@max Wobec tego, co nam opisałaś, proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Nasi technicy przyjrzą się działaniu Twojej aplikacji. Przez forum Społeczność nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić ![]()
03-08-2022 13:51
03-08-2022 19:26
dzwonilem na infolinie ing i szanowna pani poinformowala mnie ze dotychczasowa wersja aplikacji nie bedzie dzialac bez jej aktualizacji co nie bedzie mozliwe na telefonach z systemem android 6.0... trzeba miec conajmniej android 7.0 aby zakyualizowac aplikacje...
czyli bank olał tysiace klientow ze starszymi telefonami gdzie aplikacja dzialala jeszcze wczoraj...
03-08-2022 19:28
nie ma mozliwosci pobrania aktualizacji ze sklepu play...do tej pory była taka mozliwosc
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |