Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Wniosek o wakacje, zawieszenie w trakcie, brak zakładki kredyty w moich dokumentach

Cześć
W ostatnim kroku składania wniosku (po wpisaniu kodu SMS) wyskoczył błąd „Nie udało się pobrać danych” czy jakoś tak. Mimo tego wniosek wydaje się być złożony, gdyż kiedy chciałem złożyć jeszcze raz pojawiła się informacja, ze mam już złożony wniosek na najbliższy miesiąc. Z tego co wiem potwierdzenie złożenia powinno buc w zakładce Moje dokumenty, natomiast ja tam w ogóle nie mam zakładki Kredyty (aplikacja w wersji na iOS, najnowsza wersja). Harmonogram obecnie jest zbugowany, wiec nic z niego nie wywnioskuje. Konieczny kontakt z infolinią?
Odpowiedz
0 Lajków
KhavikOS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
01-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 077 wyświetleń)

Re: Wniosek o wakacje, zawieszenie w trakcie, brak zakładki kredyty w moich dokumentach

Informacja o złożonym wniosku świadczy o tym, że udało się go wysłać. Dla pewności skontaktuj się jednak z czatem w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony, po zalogowaniu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
159
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (4 046 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy