Cześć W ostatnim kroku składania wniosku (po wpisaniu kodu SMS) wyskoczył błąd „Nie udało się pobrać danych” czy jakoś tak. Mimo tego wniosek wydaje się być złożony, gdyż kiedy chciałem złożyć jeszcze raz pojawiła się informacja, ze mam już złożony wniosek na najbliższy miesiąc. Z tego co wiem potwierdzenie złożenia powinno buc w zakładce Moje dokumenty, natomiast ja tam w ogóle nie mam zakładki Kredyty (aplikacja w wersji na iOS, najnowsza wersja). Harmonogram obecnie jest zbugowany, wiec nic z niego nie wywnioskuje. Konieczny kontakt z infolinią?
Informacja o złożonym wniosku świadczy o tym, że udało się go wysłać. Dla pewności skontaktuj się jednak z czatem w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony, po zalogowaniu.
----------------- Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie. Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Próbowałem zrobić przelew walutowy w złotówkach i nie zadziałało (przycisk Wyślij przelew był wyszarzony jak wybrałem walutę złotówki). Natomiast z konta w Pekao S.A. zrobiłem przelew walutowy w złotó...
Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...
Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...