Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Wniosek o wakacje, zawieszenie w trakcie, brak zakładki kredyty w moich dokumentach

Cześć
W ostatnim kroku składania wniosku (po wpisaniu kodu SMS) wyskoczył błąd „Nie udało się pobrać danych” czy jakoś tak. Mimo tego wniosek wydaje się być złożony, gdyż kiedy chciałem złożyć jeszcze raz pojawiła się informacja, ze mam już złożony wniosek na najbliższy miesiąc. Z tego co wiem potwierdzenie złożenia powinno buc w zakładce Moje dokumenty, natomiast ja tam w ogóle nie mam zakładki Kredyty (aplikacja w wersji na iOS, najnowsza wersja). Harmonogram obecnie jest zbugowany, wiec nic z niego nie wywnioskuje. Konieczny kontakt z infolinią?
Odpowiedz
0 Lajków
KhavikOS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
01-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 793 wyświetleń)

Re: Wniosek o wakacje, zawieszenie w trakcie, brak zakładki kredyty w moich dokumentach

Informacja o złożonym wniosku świadczy o tym, że udało się go wysłać. Dla pewności skontaktuj się jednak z czatem w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony, po zalogowaniu. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
105
19
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 762 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: iPhone z iOS 17 nie da się zalogować U2F

Już chciałem napisać, że działa po dzisiejszej aktualizacji, ale niestety nie.

Da się już sparować klucz, ale nie da się zalogować (klucz aktywowany w serwisie). Tym razem ten sam nieszczęsny bład wysk

...

26-09-2023
Re: Re.: iPhone z iOS 17 nie da się zalogować U2F

Nic nie dało. Problem istnieje w waszej aplikacji, a nie w użytkownikach.

26-09-2023
Re: Błąd dla iOS 17

To nie jest wątek o tym, że nie umiem się posługiwać NFC w telefonie, tylko o tym, że wasza aplikacja nie działa. Teraz nawet nie mogę dodać klucza w ustawieniach.

26-09-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy