01-01-2023 10:31
02-01-2023 10:43
Potrzebujemy czasu, aby zaktualizować listę o nowopowstałe ulice w miastach. Jeśli nazwa Twojej ulicy jest nowa, spróbuj ponownie wpisać swój adres po upływie kilku tygodni.
Jeśli po tym czasie nadal nie możesz wyszukać swojej ulicy, zmień ją w placówce bankowej - miejscu spotkań.
02-01-2023 12:22
To miejscowość bez ulic, wszystko znajduje jak trzeba na podstawie kodu pocztowego. Tylko numeru domu nie da się wpisać dłuższego niż 4 znaki (bez znaczenia czy cyfry czy litery, czy istniejący numer w miejscowości, czy nie). Chyba będę musiał "odklikać" tą ocenę aplikacji...
03-01-2023 12:44
W tej sytuacji proponuję, żebyś adres zamieszkania zaktualizował w naszym oddziale. Adres do korespondencji możesz również zmienić na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024