Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zmiana danych osobowych - aplikacja oraz internet

Dzień dobry!

Pytanie mam. W sumie dwa.

Po pierwsze - czy podanie swojego paszportu jest wymagane podczas aktualizacji danych osobowych?

Po drugie - bardziej trafne - dlaczego nie potrafię ich zaktualizować? Serio. Próbowałem na aplikacji, próbowałem online na stronie. Wszystkie dane osobowe były poprawne, dodałem oba oświadczenia (dot. USA oraz rezydencji podatkowej), a mimo to kliknięcie przycisku DALEJ powoduje tylko zmianę jego koloru z pomarańczowego na biały i... tyle. Nic. Zero wczytywania. Zero "pracy". Nic się nie dzieje. Nie podświetla też żadnego pola jako "niezaznaczonego".

... Ktoś, coś...?

Odpowiedz
0 Lajków
Przeta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
05-09-2017
Wiadomość 1 z 4 (6 129 wyświetleń)

Re.: Zmiana danych osobowych - aplikacja oraz internet

Okej! 

Mam odpowiedź! I dobrą radę dla twórców aplikacji, jeśli można...

Nieuzupełnienie dowolnego pola powoduje po kliknięciu cofnięcie do tego pola i pokazanie że trzeba je uzupełnić, prawda? No cóż, za wyjątkiem pola kierunkowego w numerze telefonu. Wystarczy go dopisać i działa, natomiast w żaden sposób nie jest to pokazane ani zaznaczone, więc... Cóż. Warto to jakoś zasymbolizować bo faktycznie trochę nad tym się głowiłem. Emotikon: Mrugający

Przeta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
05-09-2017
Wiadomość 2 z 4 (6 122 wyświetleń)

Re.: Zmiana danych osobowych - aplikacja oraz internet

Zarejestrowaliśmy zgłoszenie w tej sprawie i pracujemy już nad naprawieniem. Przepraszamy za te utrudnienie.

Paszport trzeba podać, jeżeli nie ma się innego dokumentu tożsamości.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (6 019 wyświetleń)

Re.: Zmiana danych osobowych - aplikacja oraz internet

 
Odpowiedz
0 Lajków
Patryk995160
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-09-2017
Wiadomość 4 z 4 (5 901 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy