Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zmiana danych osobowych - aplikacja oraz internet

Dzień dobry!

Pytanie mam. W sumie dwa.

Po pierwsze - czy podanie swojego paszportu jest wymagane podczas aktualizacji danych osobowych?

Po drugie - bardziej trafne - dlaczego nie potrafię ich zaktualizować? Serio. Próbowałem na aplikacji, próbowałem online na stronie. Wszystkie dane osobowe były poprawne, dodałem oba oświadczenia (dot. USA oraz rezydencji podatkowej), a mimo to kliknięcie przycisku DALEJ powoduje tylko zmianę jego koloru z pomarańczowego na biały i... tyle. Nic. Zero wczytywania. Zero "pracy". Nic się nie dzieje. Nie podświetla też żadnego pola jako "niezaznaczonego".

... Ktoś, coś...?

Odpowiedz
0 Lajków
Przeta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
05-09-2017
Wiadomość 1 z 4 (6 613 wyświetleń)

Re.: Zmiana danych osobowych - aplikacja oraz internet

Okej! 

Mam odpowiedź! I dobrą radę dla twórców aplikacji, jeśli można...

Nieuzupełnienie dowolnego pola powoduje po kliknięciu cofnięcie do tego pola i pokazanie że trzeba je uzupełnić, prawda? No cóż, za wyjątkiem pola kierunkowego w numerze telefonu. Wystarczy go dopisać i działa, natomiast w żaden sposób nie jest to pokazane ani zaznaczone, więc... Cóż. Warto to jakoś zasymbolizować bo faktycznie trochę nad tym się głowiłem. Emotikon: Mrugający

Przeta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
05-09-2017
Wiadomość 2 z 4 (6 606 wyświetleń)

Re.: Zmiana danych osobowych - aplikacja oraz internet

Zarejestrowaliśmy zgłoszenie w tej sprawie i pracujemy już nad naprawieniem. Przepraszamy za te utrudnienie.

Paszport trzeba podać, jeżeli nie ma się innego dokumentu tożsamości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (6 503 wyświetleń)

Re.: Zmiana danych osobowych - aplikacja oraz internet

 
Odpowiedz
0 Lajków
Patryk995160
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-09-2017
Wiadomość 4 z 4 (6 385 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy