Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zmiana danych osobowych - aplikacja oraz internet

Dzień dobry!

Pytanie mam. W sumie dwa.

Po pierwsze - czy podanie swojego paszportu jest wymagane podczas aktualizacji danych osobowych?

Po drugie - bardziej trafne - dlaczego nie potrafię ich zaktualizować? Serio. Próbowałem na aplikacji, próbowałem online na stronie. Wszystkie dane osobowe były poprawne, dodałem oba oświadczenia (dot. USA oraz rezydencji podatkowej), a mimo to kliknięcie przycisku DALEJ powoduje tylko zmianę jego koloru z pomarańczowego na biały i... tyle. Nic. Zero wczytywania. Zero "pracy". Nic się nie dzieje. Nie podświetla też żadnego pola jako "niezaznaczonego".

... Ktoś, coś...?

Odpowiedz
0 Lajków
Przeta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
05-09-2017
Wiadomość 1 z 4 (7 538 wyświetleń)

Re.: Zmiana danych osobowych - aplikacja oraz internet

Okej! 

Mam odpowiedź! I dobrą radę dla twórców aplikacji, jeśli można...

Nieuzupełnienie dowolnego pola powoduje po kliknięciu cofnięcie do tego pola i pokazanie że trzeba je uzupełnić, prawda? No cóż, za wyjątkiem pola kierunkowego w numerze telefonu. Wystarczy go dopisać i działa, natomiast w żaden sposób nie jest to pokazane ani zaznaczone, więc... Cóż. Warto to jakoś zasymbolizować bo faktycznie trochę nad tym się głowiłem. Emotikon: Mrugający

Przeta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
05-09-2017
Wiadomość 2 z 4 (7 531 wyświetleń)

Re.: Zmiana danych osobowych - aplikacja oraz internet

Zarejestrowaliśmy zgłoszenie w tej sprawie i pracujemy już nad naprawieniem. Przepraszamy za te utrudnienie.

Paszport trzeba podać, jeżeli nie ma się innego dokumentu tożsamości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (7 428 wyświetleń)

Re.: Zmiana danych osobowych - aplikacja oraz internet

 
Odpowiedz
0 Lajków
Patryk995160
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-09-2017
Wiadomość 4 z 4 (7 310 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy