05-09-2017 10:02
Dzień dobry!
Pytanie mam. W sumie dwa.
Po pierwsze - czy podanie swojego paszportu jest wymagane podczas aktualizacji danych osobowych?
Po drugie - bardziej trafne - dlaczego nie potrafię ich zaktualizować? Serio. Próbowałem na aplikacji, próbowałem online na stronie. Wszystkie dane osobowe były poprawne, dodałem oba oświadczenia (dot. USA oraz rezydencji podatkowej), a mimo to kliknięcie przycisku DALEJ powoduje tylko zmianę jego koloru z pomarańczowego na biały i... tyle. Nic. Zero wczytywania. Zero "pracy". Nic się nie dzieje. Nie podświetla też żadnego pola jako "niezaznaczonego".
... Ktoś, coś...?
05-09-2017 10:35
Okej!
Mam odpowiedź! I dobrą radę dla twórców aplikacji, jeśli można...
Nieuzupełnienie dowolnego pola powoduje po kliknięciu cofnięcie do tego pola i pokazanie że trzeba je uzupełnić, prawda? No cóż, za wyjątkiem pola kierunkowego w numerze telefonu. Wystarczy go dopisać i działa, natomiast w żaden sposób nie jest to pokazane ani zaznaczone, więc... Cóż. Warto to jakoś zasymbolizować bo faktycznie trochę nad tym się głowiłem.
06-09-2017 12:48
Zarejestrowaliśmy zgłoszenie w tej sprawie i pracujemy już nad naprawieniem. Przepraszamy za te utrudnienie.
Paszport trzeba podać, jeżeli nie ma się innego dokumentu tożsamości.
08-09-2017 10:26
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal