27-12-2018 12:41
28-12-2018 11:10
Proszę, spróbuj usunąć kartę ze swojego urządzenia. Zrobisz to wybierając Moje finanse/Karty i płatności telefonem/Mastercard w telefonie/Usuń kartę z tego urządzenia.
Następnie aktywuj je ponownie.
Mam nadzieję, że dzięki temu będziesz mógł korzystać z tej wygodnej formy płatności
02-01-2019 01:37
03-01-2019 09:03
Proszę, napisz mi czy masz zrootowany telefon?
Założyłem konto oszczędnościowe w promocji, aplikacja działa i jest numer nowego konta.
Po wysłaniu przelewu na nowe konto jest on odrzucany (zwracany) z dopiskiem "konto zamknięte".
W aplikacji jest in
... 11-01-2025Jak w tytule.
Loguje się na ING (przeglądarka Chrome na PC), klikam kolejno: usługi -> stałe zlecenia -> dodaj stałe zlecenie i jestem przerzucany do miejsca, w którym wykonuje się przelew _jednorazow
... 11-01-2025