Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Na honor 10 tez nie dziala.
Odpowiedz
0 Lajków
gombej
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-12-2018
Wiadomość 11 z 14 (5 084 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Proszę, spróbuj usunąć kartę ze swojego urządzenia. Zrobisz to wybierając Moje finanse/Karty i płatności telefonem/Mastercard w telefonie/Usuń kartę z tego urządzenia. 
Następnie aktywuj je ponownie. 

Mam nadzieję, że dzięki temu będziesz mógł korzystać z tej wygodnej formy płatności Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 12 z 14 (5 035 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

No niestety nic nie pomaga
Odpowiedz
0 Lajków
gombej
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-12-2018
Wiadomość 13 z 14 (4 982 wyświetleń)

Re: Xiaomi MI8 - nie chodzi płatności kartą w telefonie

Proszę, napisz mi czy masz zrootowany telefon?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 14 z 14 (4 907 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy