Cześć W ostatnim kroku składania wniosku (po wpisaniu kodu SMS) wyskoczył błąd „Nie udało się pobrać danych” czy jakoś tak. Mimo tego wniosek wydaje się być złożony, gdyż kiedy chciałem złożyć jeszcze raz pojawiła się informacja, ze mam już złożony wniosek na najbliższy miesiąc. Z tego co wiem potwierdzenie złożenia powinno buc w zakładce Moje dokumenty, natomiast ja tam w ogóle nie mam zakładki Kredyty (aplikacja w wersji na iOS, najnowsza wersja). Harmonogram obecnie jest zbugowany, wiec nic z niego nie wywnioskuje. Konieczny kontakt z infolinią?
Informacja o złożonym wniosku świadczy o tym, że udało się go wysłać. Dla pewności skontaktuj się jednak z czatem w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony, po zalogowaniu.
----------------- Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.