Odpowiedz

Widok przed zalogowaniem

Czy ta opcja jest wyłączona , czy coś się zmieniło w ustawieniach i jej nie widzę?

Odpowiedz
0 Lajków
MiroS164
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
31-01-2023
Wiadomość 1 z 9 (8 191 wyświetleń)

Re: Widok przed zalogowaniem

Nadal na ekranie przed zalogowaniem do aplikacji mobilnej możesz dodać podgląd stanu swoich kont, wygenerować kod BLIK, zlecić przelew na telefon czy szybki przelew, 

Aby dodać konkretny widok, to na ekranie logowania do aplikacji w prawym, dolnym rogu kliknij w opcję: Dodaj skrót, zaloguj się do aplikacji i dodaj skróty, które Cię interesują.  
Jeśli Twoje zapytanie dotyczy innej kwestii, to proszę o doprecyzowanie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 9 (8 146 wyświetleń)

Re: Widok przed zalogowaniem

Po kilku godzinach wszystko wróciło do normy. Byłem zdziwiony, bo u żony wszystko było ok. U mnie podglądu nie było. Przestraszyłem się, bo to jedna z najlepszych opcji ze wszystkich banków w jakich posiadam konto Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
MiroS164
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
31-01-2023
Wiadomość 3 z 9 (8 114 wyświetleń)

Re: Widok przed zalogowaniem

Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła i masz już podgląd do stanu konta Emotikon: Szczęśliwy

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
533
120
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (8 038 wyświetleń)

Re: Widok przed zalogowaniem

Posiadam konto w ING od dwóch lat, razem z kontem uruchomiłem kartę kredytową. Od samego początku czyli pierwszy raz dwa lata temu zgłosiłem, że przed zalogowaniem do aplikacji nie aktualizuje się widok dostępnych środków na karcie kredytowej. Należy się zalogować i wylogować. Nieraz po pierwszym zalogowaniu stan również się nie zgadza należy tą czynność powtórzyć. Dodam, że nie tylko ja to zgłaszam czytałem podobne opinie na App store. Zaczynam wątpić, że cokolwiek z tym zrobicie.

Odpowiedz
0 Lajków
tired
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-05-2023
Wiadomość 5 z 9 (6 853 wyświetleń)

Re: Widok przed zalogowaniem

tired proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, abyśmy mogli przyjąć zgłoszenie i wrócić z informacją. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 6 z 9 (6 503 wyświetleń)

Re: Widok przed zalogowaniem

Pisałem i to nie raz. Czyżby coś zostało poczynione w tym temacie ? Wydaje mi się, że dzisiaj po wykonaniu transakcji oraz spłaceniu karty od razu się odświeżył stan dostępnych środków przed logowaniem.

Odpowiedz
0 Lajków
tired
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-05-2023
Wiadomość 7 z 9 (4 991 wyświetleń)

Re: Widok przed zalogowaniem

Odwołuję to co napisałem jest tak samo jak było. Po wykonaniu transakcji stan przed zalogowaniem nie aktualizuje się samodzielnie. Trzeba się zalogować i wylogować - bez sensu.

Odpowiedz
0 Lajków
tired
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-05-2023
Wiadomość 8 z 9 (4 769 wyświetleń)

Re: Widok przed zalogowaniem

Jeśli na swoje zgłoszenie chcesz dostać odpowiedź, zaznacz to w zgłoszeniu, które składasz na czacie. Doradca wróci do Ciebie z odpowiedzią. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
87
13
03-03-2023
Wiadomość 9 z 9 (4 637 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy