Odpowiedz

Widżet w nowej aplikacji

Witam,

Własnie zainstalowałem na telefonie nową aplikacje mobilną (dotychczas korzystałem ze starej wersji) i nie mogę znaleźć widżetu - pasek stan konta. Czy będzie ten widżet dostępny?

Odpowiedz
0 Lajków
Apex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-07-2018
Wiadomość 1 z 6 (13 501 wyświetleń)

Re: Widżet w nowej aplikacji

[ Edytowane ]

W nowej wersji możesz ustawić stan konta na ekranie przed zalogowaniem.
Wystarczy, że wybierzesz opcję: Dodaj skrót.
Stan konta możesz ustawić procentowo lub kwotowo.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 6 (13 466 wyświetleń)

Re.: Widżet w nowej aplikacji

Witam, dodałem widget to ekranu początkowego na osi, niestety mogę tylko ustawić pokazywanie stanu konta w postaci procentowej. Pokazywanie kwoty nie działa. Czy planujecie poprawę?
Odpowiedz
0 Lajków
AleksanderFlis
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-02-2022
Wiadomość 3 z 6 (6 326 wyświetleń)

Re: Re.: Widżet w nowej aplikacji

Stan konta na widżecie prezentujemy tylko w formie procentowej. Nie ma tam opcji abyś mógł dodać stan dostępnych pieniędzy na koncie.
Możesz natomiast zdecydować jaka wartość to 100%. 
Jeśli ustawisz, np. 1 000 zł jako 100%, w sytuacji gdy na koncie będziesz miał 500 zł, na widżecie pojawi się wartość 50%.

Jak zależy Ci na informacji o dostępnych pieniądzach na koncie przez zalogowaniem w aplikacji, możesz dodać taki skrót w aplikacji. 
Wtedy będziesz miał do wyboru wartość procentową lub stan dostępnych pieniędzy.
Jak na skrócie wybierzesz stan dostępnych pieniędzy, nie będziesz miał opcji dodania widżetu nawet w formie procentowej. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (6 283 wyświetleń)

Re: Re.: Widżet w nowej aplikacji

Identyczną odpowiedź dostałem na czacie - niestety zmiana każdego „bąbla” na procentowy pozostawia widżet w stanie „nieudane połączenie - sprawdź połączenie z internetem”. Koniecznym jest reinstalacja apki? 🤔
iOS 15.41 ING 4.4.0
Odpowiedz
0 Lajków
Papamek5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
26-07-2021
Wiadomość 5 z 6 (5 228 wyświetleń)

Re: Re.: Widżet w nowej aplikacji

Proszę, spróbuj na początku przeinstalować naszą aplikację. Jeżeli to nie pomoże, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne, żeby sprawdzić co się stało.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (5 178 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nadplata kredyt 2016

Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt

...

22-11-2024
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy