Odpowiedz

Widżet w nowej aplikacji

Witam,

Własnie zainstalowałem na telefonie nową aplikacje mobilną (dotychczas korzystałem ze starej wersji) i nie mogę znaleźć widżetu - pasek stan konta. Czy będzie ten widżet dostępny?

Odpowiedz
0 Lajków
Apex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-07-2018
Wiadomość 1 z 6 (13 534 wyświetleń)

Re: Widżet w nowej aplikacji

[ Edytowane ]

W nowej wersji możesz ustawić stan konta na ekranie przed zalogowaniem.
Wystarczy, że wybierzesz opcję: Dodaj skrót.
Stan konta możesz ustawić procentowo lub kwotowo.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 6 (13 499 wyświetleń)

Re.: Widżet w nowej aplikacji

Witam, dodałem widget to ekranu początkowego na osi, niestety mogę tylko ustawić pokazywanie stanu konta w postaci procentowej. Pokazywanie kwoty nie działa. Czy planujecie poprawę?
Odpowiedz
0 Lajków
AleksanderFlis
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-02-2022
Wiadomość 3 z 6 (6 359 wyświetleń)

Re: Re.: Widżet w nowej aplikacji

Stan konta na widżecie prezentujemy tylko w formie procentowej. Nie ma tam opcji abyś mógł dodać stan dostępnych pieniędzy na koncie.
Możesz natomiast zdecydować jaka wartość to 100%. 
Jeśli ustawisz, np. 1 000 zł jako 100%, w sytuacji gdy na koncie będziesz miał 500 zł, na widżecie pojawi się wartość 50%.

Jak zależy Ci na informacji o dostępnych pieniądzach na koncie przez zalogowaniem w aplikacji, możesz dodać taki skrót w aplikacji. 
Wtedy będziesz miał do wyboru wartość procentową lub stan dostępnych pieniędzy.
Jak na skrócie wybierzesz stan dostępnych pieniędzy, nie będziesz miał opcji dodania widżetu nawet w formie procentowej. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (6 316 wyświetleń)

Re: Re.: Widżet w nowej aplikacji

Identyczną odpowiedź dostałem na czacie - niestety zmiana każdego „bąbla” na procentowy pozostawia widżet w stanie „nieudane połączenie - sprawdź połączenie z internetem”. Koniecznym jest reinstalacja apki? 🤔
iOS 15.41 ING 4.4.0
Odpowiedz
0 Lajków
Papamek5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
26-07-2021
Wiadomość 5 z 6 (5 261 wyświetleń)

Re: Re.: Widżet w nowej aplikacji

Proszę, spróbuj na początku przeinstalować naszą aplikację. Jeżeli to nie pomoże, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne, żeby sprawdzić co się stało.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (5 211 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy