23-03-2021 01:08 | Edytowano: 23-03-2021 01:17
Mam problem z aplikacją ING. Po uruchomieniu pokazuje się tylko logo po czym aplikacja się zamyka. Czyszczenie pamięci i odinstalowanie pomaga tylko na chwilę tzn. po ponownej instalacji mogę korzystać z aplikacji bez problemu ale kiedy próbuję ją uruchomić drugi raz błąd znowu występuje. Ponowne uruchomienie telefonu nie pomaga w ogóle. Wcześniej nie miałam problemu z korzystaniem z aplikacji. Telefon Huawei mate 20 lite wersja systemu android 10.
23-03-2021 09:08
23-03-2021 09:41
23-03-2021 11:59
Na bazie komentarza użytkownika Kordek postanowiłem zaktualizować wszystkie aplikacje w Play Store. To pomogło
23-03-2021 12:55
Faktycznie, pomogło
24-03-2021 00:51 | Edytowano: 24-03-2021 00:52
Problem rozwiązany. Pomogło zaktualizowanie Android System WebView.
24-03-2021 06:21
Zgadza się, problem z błędem logowania wynikał z potrzeby aktualizacji Android System WebView. Po aktualizacji ze Sklepu Play, nie powinno już być kłopotów z użytkowaniem aplikacji Moje ING.
Dzień dobry
Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.
Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.
Można włączyć widok tabeli.
Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?
28-12-2024Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o
... 28-12-2024Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT
... 28-12-2024