Odpowiedz

Uruchomienie aplikacji

[ Edytowane ]

Mam problem z aplikacją ING. Po uruchomieniu pokazuje się tylko logo po czym aplikacja się zamyka. Czyszczenie pamięci i odinstalowanie pomaga tylko na chwilę tzn. po ponownej instalacji mogę korzystać z aplikacji bez problemu ale kiedy próbuję ją uruchomić drugi raz błąd znowu występuje. Ponowne uruchomienie telefonu nie pomaga w ogóle. Wcześniej nie miałam problemu z korzystaniem z aplikacji. Telefon Huawei mate 20 lite wersja systemu android 10.

OktawiaG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
23-03-2021
Wiadomość 1 z 7 (8 908 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie aplikacji

Dzień dobry, mam dokładnie ten sam problem z aplikacją mobilną. Aplikacja pokazuje ekran z logo a następnie zgłasza błąd. Reinstalacja pozwala na jednorazowe włączenie aplikacji, a następnie problem się powtarza.
Odpowiedz
0 Lajków
Gaspode
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-03-2021
Wiadomość 2 z 7 (8 809 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie aplikacji

Posiadam ten sam problem. Xiaomi mi a2 lite, wersja android 9
Odpowiedz
0 Lajków
Apacz700
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
23-03-2021
Wiadomość 3 z 7 (8 765 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie aplikacji

Na bazie komentarza użytkownika Kordek postanowiłem zaktualizować wszystkie aplikacje w Play Store. To pomogło Emotikon: Szczęśliwy 

 

Apacz700
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
23-03-2021
Wiadomość 4 z 7 (8 671 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie aplikacji

Faktycznie, pomogło Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
ARTURKASPRZYK
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
23-03-2021
Wiadomość 5 z 7 (8 633 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie aplikacji

[ Edytowane ]

Problem rozwiązany. Pomogło zaktualizowanie Android System WebView.

Odpowiedz
0 Lajków
OktawiaG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
23-03-2021
Wiadomość 6 z 7 (8 423 wyświetleń)

Re: Re.: Uruchomienie aplikacji

Zgadza się, problem z błędem logowania wynikał z potrzeby aktualizacji Android System WebView. Po aktualizacji ze Sklepu Play, nie powinno już być kłopotów z użytkowaniem aplikacji Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 7 z 7 (8 379 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy