Odpowiedz

Uruchomienie aplikacji

[ Edytowane ]

Mam problem z aplikacją ING. Po uruchomieniu pokazuje się tylko logo po czym aplikacja się zamyka. Czyszczenie pamięci i odinstalowanie pomaga tylko na chwilę tzn. po ponownej instalacji mogę korzystać z aplikacji bez problemu ale kiedy próbuję ją uruchomić drugi raz błąd znowu występuje. Ponowne uruchomienie telefonu nie pomaga w ogóle. Wcześniej nie miałam problemu z korzystaniem z aplikacji. Telefon Huawei mate 20 lite wersja systemu android 10.

OktawiaG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
23-03-2021
Wiadomość 1 z 7 (7 434 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie aplikacji

Dzień dobry, mam dokładnie ten sam problem z aplikacją mobilną. Aplikacja pokazuje ekran z logo a następnie zgłasza błąd. Reinstalacja pozwala na jednorazowe włączenie aplikacji, a następnie problem się powtarza.
Odpowiedz
0 Lajków
Gaspode
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-03-2021
Wiadomość 2 z 7 (7 335 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie aplikacji

Posiadam ten sam problem. Xiaomi mi a2 lite, wersja android 9
Odpowiedz
0 Lajków
Apacz700
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
23-03-2021
Wiadomość 3 z 7 (7 291 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie aplikacji

Na bazie komentarza użytkownika Kordek postanowiłem zaktualizować wszystkie aplikacje w Play Store. To pomogło Emotikon: Szczęśliwy 

 

Apacz700
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
23-03-2021
Wiadomość 4 z 7 (7 197 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie aplikacji

Faktycznie, pomogło Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
ARTURKASPRZYK
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
23-03-2021
Wiadomość 5 z 7 (7 159 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie aplikacji

[ Edytowane ]

Problem rozwiązany. Pomogło zaktualizowanie Android System WebView.

Odpowiedz
0 Lajków
OktawiaG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
23-03-2021
Wiadomość 6 z 7 (6 949 wyświetleń)

Re: Re.: Uruchomienie aplikacji

Zgadza się, problem z błędem logowania wynikał z potrzeby aktualizacji Android System WebView. Po aktualizacji ze Sklepu Play, nie powinno już być kłopotów z użytkowaniem aplikacji Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 7 z 7 (6 905 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy