05-01-2024 08:54
Trochę czasu już minęło od wprowadzenia nowej wersji aplikacji, było kilka aktualizacji, a szybkie przelewy z konta firmowego na osobiste dalej nie działają, nie da się ustawić jako konto źródłowe konto firmowe, czyli nie można robić szybkich przelewów z konta firmowego.
Znalazłem, w jakiś poście, że to teraz działa tylko z konta oszczędnościowego, z drugiej strony na Waszych stronach w opisie aplikacji jest informacja: W aplikacji Moje ING mobile możesz bez logowania przelewać pieniądze pomiędzy swoimi kontami, także pomiędzy kontami osobistymi, a firmowymi. Możesz wybrać kwoty: 50, 100, 200 lub 500 zł.
W związku z tym mam pytanie do ING, czy pracujecie nad tym i jest szansa, że ta funkcja będzie działać w najbliższej przyszłości w taki sposób?
Proszę o udzielenie konkretnej odpowiedzi, jak ta funkcja działa / będzie działać / powinna działać w nowej wersji aplikacji.
Pozdrowienia dla Wszystkich tęskniących za starą wersją aplikacji.
06-01-2024 11:23
Aktualnie nie ma możliwości zlecić takiego przelewu szybkiego, o którym piszesz. Ta funkcjonalność była dostępna w starym wyglądzie. Pracujemy nad tym, aby udostępnić ją również i w nowym i jest szansa, że taka opcja się pojawi. Przekazałem Twoją opinię do odpowiedniego zespołu, natomiast nie mamy teraz więcej informacji w tym temacie.
09-01-2024 07:39
W takim razie będę cierpliwie czekał, na przywrócenie szybkich przelewów z konta firmowego na osobiste.
I będę się przypominał, gdyby to się przeciągało.
Pozdrawiam
29-04-2024 15:20
Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.
Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta oszczędnościowego zamiast z firmowego a nie było ostrzeżenia że to się zmieni. A to już jest nieuczciwe wobec klienta bo "przejadałem" nieświadomie oszczędności.
Teraz muszę się logować, wybierać konto, wpisywać ręcznie kwotę i dużo więcej razy klikać. Zajmuje dużo czasu i uwagi.
Po tej zmianie aplikacja mi nie daje żadnej wygody, tylko utrudnia życie.
11-07-2024 10:50
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S