Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Trochę czasu już minęło od wprowadzenia nowej wersji aplikacji, było kilka aktualizacji, a szybkie przelewy z konta firmowego na osobiste dalej nie działają, nie da się ustawić jako konto źródłowe konto firmowe, czyli nie można robić szybkich przelewów z konta firmowego.

Znalazłem, w jakiś poście, że to teraz działa tylko z konta oszczędnościowego, z drugiej strony na Waszych stronach w opisie aplikacji jest informacja: W aplikacji Moje ING mobile możesz bez logowania przelewać pieniądze pomiędzy swoimi kontami, także pomiędzy kontami osobistymi, a firmowymi. Możesz wybrać kwoty: 50, 100, 200 lub 500 zł.

W związku z tym mam pytanie do ING, czy pracujecie nad tym i jest szansa, że ta funkcja będzie działać w najbliższej przyszłości w taki sposób?

Proszę o udzielenie konkretnej odpowiedzi, jak ta funkcja działa / będzie działać / powinna działać w nowej wersji aplikacji.

 

Pozdrowienia dla Wszystkich tęskniących za starą wersją aplikacji.

 

Odpowiedz
0 Lajków
AndroS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
7
17-11-2023
Wiadomość 1 z 5 (6 706 wyświetleń)

Re: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Aktualnie nie ma możliwości zlecić takiego przelewu szybkiego, o którym piszesz. Ta funkcjonalność była dostępna w starym wyglądzie. Pracujemy nad tym, aby udostępnić ją również i w nowym i jest szansa, że taka opcja się pojawi. Przekazałem Twoją opinię do odpowiedniego zespołu, natomiast nie mamy teraz więcej informacji w tym temacie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (6 641 wyświetleń)

Re: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

W takim razie będę cierpliwie czekał, na przywrócenie szybkich przelewów z konta firmowego na osobiste.

I będę się przypominał, gdyby to się przeciągało.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
AndroS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
7
17-11-2023
Wiadomość 3 z 5 (6 546 wyświetleń)

Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.

Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta oszczędnościowego zamiast z firmowego a nie było ostrzeżenia że to się zmieni. A to już jest nieuczciwe wobec klienta bo "przejadałem" nieświadomie oszczędności.

Teraz muszę się logować, wybierać konto, wpisywać ręcznie kwotę i dużo więcej razy klikać. Zajmuje dużo czasu i uwagi.

Po tej zmianie aplikacja mi nie daje żadnej wygody, tylko utrudnia życie.

Odpowiedz
0 Lajków
kargul_x
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-04-2024
Wiadomość 4 z 5 (5 466 wyświetleń)

Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Pół roku i nadal nic.
Chyba jedyną szansą na zmianę jest zmiana banku.
Odpowiedz
0 Lajków
kargul_x
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-04-2024
Wiadomość 5 z 5 (4 526 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy