06-07-2024 11:27
Witam,
mam telefon galaxy a53 5g z systemem android 14.
Mam problem z aktywowaniem płatności zbliżeniowych blik na stałe. Generalnie udaje mi się aktywować blik z aplikacji mobilnej ING, po czym widnieje on jako domyślna metoda płatności zbliżeniowej w telefonie.
Problem polega na tym, że metoda ta usuwa się automatycznie z telefonu.
Nie wiem czy to jest problem z aplikacją ING czy systemem/telefonem.
07-07-2024 11:32
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |