Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Metoda Blik zbliżeniowa usuwa się automatycznie z telefonu
06-07-2024 11:27
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
mam telefon galaxy a53 5g z systemem android 14.
Mam problem z aktywowaniem płatności zbliżeniowych blik na stałe. Generalnie udaje mi się aktywować blik z aplikacji mobilnej ING, po czym widnieje on jako domyślna metoda płatności zbliżeniowej w telefonie.
Problem polega na tym, że metoda ta usuwa się automatycznie z telefonu.
Nie wiem czy to jest problem z aplikacją ING czy systemem/telefonem.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-07-2024 11:32
Re.: Metoda Blik zbliżeniowa usuwa się automatycznie z telefonu
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prosimy, zgłoś nam tę sytuację na czacie w Moim ING w godzinach jego dostępności. Postaramy się to sprawdzić.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość