Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Metoda Blik zbliżeniowa usuwa się automatycznie z telefonu

Witam,

mam telefon galaxy a53 5g z systemem android 14.

Mam problem z aktywowaniem płatności zbliżeniowych blik na stałe. Generalnie udaje mi się aktywować blik z aplikacji mobilnej ING, po czym widnieje on jako domyślna metoda płatności zbliżeniowej w telefonie. 

Problem polega na tym, że metoda ta usuwa się automatycznie z telefonu. 

Nie wiem czy to jest problem z aplikacją ING czy systemem/telefonem. 

Odpowiedz
0 Lajków
rafdab1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-07-2024
Wiadomość 1 z 2 (196 wyświetleń)

Re.: Metoda Blik zbliżeniowa usuwa się automatycznie z telefonu

Prosimy, zgłoś nam tę sytuację na czacie w Moim ING w godzinach jego dostępności. Postaramy się to sprawdzić.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
551
120
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (158 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Pół roku i nadal nic.
Chyba jedyną szansą na zmianę jest zmiana banku.

11-07-2024
Re.: Czas oczekiwania na decyzję banku

Dzień dobry, mierzymy się dokładnie z tym samym problemem...

Wniosek złożony 2 miesiące temu, wszystkie dokumenty złożone prawidłowo, a ze strony banku nadal brak decyzji.

Odpowiedź "sytuacja nie jest k...

11-07-2024
Re.: Kredyt hipoteczny_czas analizy

Na drugi dzień

10-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy