Odpowiedz

Przelewy na telefon. Blik

Mam problem z przelewami blik na telefon. Loguję się do aplikacji ING, wchodzę na Blika, wybieram przelew na telefon i w tym momencie aplikacja sie zamyka. (A dokładniej mówiąc to przy ładowaniu listy kontaktów/numerów tel.) Telefon był restartowany, aplikacja była instalowana na nowo i zaktualizowana. Wszelkie uprawnienia są przyznane. Telefon to OPPO Reno 12.
Odpowiedz
0 Lajków
Zedi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
03-02-2025
Wiadomość 1 z 3 (1 397 wyświetleń)

Re.: Przelewy na telefon. Blik

Jeśli problem nadal występuje, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Będziemy mieć dostęp do danych technicznych w systemie i przyjmiemy zgłoszenie. 
Specjaliści na czacie są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (1 010 wyświetleń)

Re.: Przelewy na telefon. Blik

Problem dalej wystepuje. Sytuacja była zgałaszana przez infolinie. Dziś dostałem odpowiedź jakie czynności mam zrobić w telefonie. Niestety nie rozwiązało to problemu.
Odpowiedz
0 Lajków
Zedi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
03-02-2025
Wiadomość 3 z 3 (828 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy