28-02-2025 10:53
01-03-2025 12:27
W tej sprawie napisz do nas przez Czat w Moim ING - specjalista sprawdzi Twoje ustawienia oraz wysłane powiadomienia PUSH.
01-03-2025 12:44
Z moimi ustawieniami jest wszystko w porządku i problem nie dotyczy wyłącznie mnie, ale wszystkich moich znajomych z kontami ING.
Zgłaszam więc problem tutaj i proszę o weryfikację. Wszyscy mamy iOS (nie beta!).
02-03-2025 12:53
Otrzymaliśmy potwierdzenie, że powiadomienia działają obecnie prawidłowo. Jeśli ponownie zaobserwujesz kłopoty z nimi, prosimy napisz do nas na Czacie w Moim ING. Specjalista przekaże zgłoszenie do działu technicznego
02-03-2025 15:04
Powiadomienia PUSH ogólnie działają prawidłowo, nie zgłaszałem problemów ogólnie z powiadomieniami.
Problem jest wyłącznie z powiadomieniami o otrzymaniu prośby o przelew BLIK. Powiadomienie o takiej prośbie potrafi przyjść nawet następnego dnia.
Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?
24-03-2025Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny
... 24-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |