Odpowiedz

Problem z płanością przez aplikację

Płacąc przez aplikację(potwierdzając pinem) mam ten problem, że mimo że system na koniec potwierdzi płatność to pieniądze nie są pobierane z konta. Muszę powtarzać transakcję ponownie ale logując się już normalnie przez login, hasło. Dlaczego tak się dzieje?
Odpowiedz
0 Lajków
Qrlik
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (1 848 wyświetleń)

Re: Problem z płanością przez aplikację

Nie wspomniałeś w swojej wiadomości, jaki typ transakcji wykonujesz, na przykład: przelew, płatność kartą. 
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub w aplikacji mobilnej. Jesteśmy dostępni od 8:00 do 24:00 w dni robocze i w soboty od 8:00 do 22:00.
Sprawdzimy tę płatność. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (1 805 wyświetleń)

Re: Problem z płanością przez aplikację

Najczęściej przy płatnością kartą. Wcześniej nie miałam tego problemu, od jakiegoś czasu tak się dzieje.
Odpowiedz
0 Lajków
Qrlik
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 3 z 3 (1 771 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy