Odpowiedz

Potwierdzenia operacji w aplikacji mobilnej

Dzień dobry

 

Czy rozważaliście Państwo wprowadzenie mechanizmu potwierdzania operacji na koncie internetowym za pomocą aplikacji mobilnej, zamiast SMS kodów?

Przyznam szczerze, że w poprzednim banku tak to działało i moim zdaniem jest to dużo bardziej wygodne niż ciągłe wpisywanie tych kodów.

Działało to w ten sposób, że jak wykonywałem jakąś operację, która wymaga potwierdzenia, to dostawałem powiadomienie z aplikacji mobilnej, musiałem się do niej zalogować (np. odciskiem palca), wybrać opcję "Mobilnej autoryzacji", tam była informacja czego autoryzacja dotyczy i należało jeszcze podać swój PIN.

 

Pozdrawiam

Marcin

Odpowiedz
0 Lajków
marcin_igel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 492 wyświetleń)

Re: Potwierdzenia operacji w aplikacji mobilnej

W tej chwili nie pracujemy nad taką funkcjonalnością dla potwierdzania operacji wykonywanych w Moje ING.
Dziękujemy jednak za sugestię, przekażę ją do zespołu odpowiedzialnego z Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 444 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

22-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

A ja dostałem odmowę przedłużenia oprocentowania stałego. Czy ktoś ma już wydłużony termin po interwencji rzecznika?

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy