Odpowiedz

Potwierdzenia operacji w aplikacji mobilnej

Dzień dobry

 

Czy rozważaliście Państwo wprowadzenie mechanizmu potwierdzania operacji na koncie internetowym za pomocą aplikacji mobilnej, zamiast SMS kodów?

Przyznam szczerze, że w poprzednim banku tak to działało i moim zdaniem jest to dużo bardziej wygodne niż ciągłe wpisywanie tych kodów.

Działało to w ten sposób, że jak wykonywałem jakąś operację, która wymaga potwierdzenia, to dostawałem powiadomienie z aplikacji mobilnej, musiałem się do niej zalogować (np. odciskiem palca), wybrać opcję "Mobilnej autoryzacji", tam była informacja czego autoryzacja dotyczy i należało jeszcze podać swój PIN.

 

Pozdrawiam

Marcin

Odpowiedz
0 Lajków
marcin_igel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 929 wyświetleń)

Re: Potwierdzenia operacji w aplikacji mobilnej

W tej chwili nie pracujemy nad taką funkcjonalnością dla potwierdzania operacji wykonywanych w Moje ING.
Dziękujemy jednak za sugestię, przekażę ją do zespołu odpowiedzialnego z Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
458
84
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 881 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas decyzji

Ja nie rozumiem takiego działania. Tak jak by to celowo było robione. Ale może wizerunkowo jako marketingowy element dobrej oferty marżowej się to sprawdza. Potem może mają że już target na kwartał 1

...

01-04-2025
Re.: Kredyt hipoteczny - czas decyzji

Problem z ing jest taki, że oni podczas decyzji proszą kilka razy o jakiś dokument co przesuwa termin wydania decyzji o tygodnie.. zamiast zweryfikować w odpowiednim etapie wszystko co później pojedyn

...

01-04-2025
Re.: Rozpatrzenie wniosku

szkoda słów, to są amatorzy i to jest od lat praktykowane. Przecież sprawdzenie dokumentów ile moze zajac? godzine? to chyba z kawą i toaletą. Nie macie przygotowanej check listy? i pracownik nie wery

...

01-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy