25-01-2021 12:42
Dzień dobry
Czy rozważaliście Państwo wprowadzenie mechanizmu potwierdzania operacji na koncie internetowym za pomocą aplikacji mobilnej, zamiast SMS kodów?
Przyznam szczerze, że w poprzednim banku tak to działało i moim zdaniem jest to dużo bardziej wygodne niż ciągłe wpisywanie tych kodów.
Działało to w ten sposób, że jak wykonywałem jakąś operację, która wymaga potwierdzenia, to dostawałem powiadomienie z aplikacji mobilnej, musiałem się do niej zalogować (np. odciskiem palca), wybrać opcję "Mobilnej autoryzacji", tam była informacja czego autoryzacja dotyczy i należało jeszcze podać swój PIN.
Pozdrawiam
Marcin
26-01-2021 12:50
W tej chwili nie pracujemy nad taką funkcjonalnością dla potwierdzania operacji wykonywanych w Moje ING.
Dziękujemy jednak za sugestię, przekażę ją do zespołu odpowiedzialnego z Moje ING.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S