25-01-2021 12:42
Dzień dobry
Czy rozważaliście Państwo wprowadzenie mechanizmu potwierdzania operacji na koncie internetowym za pomocą aplikacji mobilnej, zamiast SMS kodów?
Przyznam szczerze, że w poprzednim banku tak to działało i moim zdaniem jest to dużo bardziej wygodne niż ciągłe wpisywanie tych kodów.
Działało to w ten sposób, że jak wykonywałem jakąś operację, która wymaga potwierdzenia, to dostawałem powiadomienie z aplikacji mobilnej, musiałem się do niej zalogować (np. odciskiem palca), wybrać opcję "Mobilnej autoryzacji", tam była informacja czego autoryzacja dotyczy i należało jeszcze podać swój PIN.
Pozdrawiam
Marcin
26-01-2021 12:50
W tej chwili nie pracujemy nad taką funkcjonalnością dla potwierdzania operacji wykonywanych w Moje ING.
Dziękujemy jednak za sugestię, przekażę ją do zespołu odpowiedzialnego z Moje ING.
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025