Odpowiedz

Problem z płanością przez aplikację

Płacąc przez aplikację(potwierdzając pinem) mam ten problem, że mimo że system na koniec potwierdzi płatność to pieniądze nie są pobierane z konta. Muszę powtarzać transakcję ponownie ale logując się już normalnie przez login, hasło. Dlaczego tak się dzieje?
Odpowiedz
0 Lajków
Qrlik
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (2 549 wyświetleń)

Re: Problem z płanością przez aplikację

Nie wspomniałeś w swojej wiadomości, jaki typ transakcji wykonujesz, na przykład: przelew, płatność kartą. 
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub w aplikacji mobilnej. Jesteśmy dostępni od 8:00 do 24:00 w dni robocze i w soboty od 8:00 do 22:00.
Sprawdzimy tę płatność. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (2 506 wyświetleń)

Re: Problem z płanością przez aplikację

Najczęściej przy płatnością kartą. Wcześniej nie miałam tego problemu, od jakiegoś czasu tak się dzieje.
Odpowiedz
0 Lajków
Qrlik
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 472 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta kredytowa

Dziękuję za odpowiedź

05-01-2025
Re.: Priority Pass - limit wejść

Nowa oferta Platynowej Karty Kredytowej
Od 24 września obowiązuje nowa oferta KK Platynowej. Klienci którzy podpisali umowę przed tą datą, korzystają z karty na dotychczasowych warunkach ale jeśli np.

...

05-01-2025
Re.: Karta kredytowa

Jeśli nie zapłacisz przynajmniej minimalnej kwoty do daty wskazanej w zestawieniu transakcji - możemy tymczasowo zablokować kartę. Gdy wpłacisz zaległą kwotę, odblokujemy kartę najpóźniej w kolejnym d

...

05-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy