Odpowiedz

Problem z płanością przez aplikację

Płacąc przez aplikację(potwierdzając pinem) mam ten problem, że mimo że system na koniec potwierdzi płatność to pieniądze nie są pobierane z konta. Muszę powtarzać transakcję ponownie ale logując się już normalnie przez login, hasło. Dlaczego tak się dzieje?
Odpowiedz
0 Lajków
Qrlik
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (1 873 wyświetleń)

Re: Problem z płanością przez aplikację

Nie wspomniałeś w swojej wiadomości, jaki typ transakcji wykonujesz, na przykład: przelew, płatność kartą. 
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub w aplikacji mobilnej. Jesteśmy dostępni od 8:00 do 24:00 w dni robocze i w soboty od 8:00 do 22:00.
Sprawdzimy tę płatność. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (1 830 wyświetleń)

Re: Problem z płanością przez aplikację

Najczęściej przy płatnością kartą. Wcześniej nie miałam tego problemu, od jakiegoś czasu tak się dzieje.
Odpowiedz
0 Lajków
Qrlik
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 3 z 3 (1 796 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt hipoteczny staż pracy

Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro

...

20-04-2024
Re: Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu. 

20-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny staż pracy

Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem Emotikon: Szczęśliwy 

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz

...

20-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy