01-05-2020 10:05
W systemie iOS jeszcze nigdy nie udało mi się zalogować do aplikacji używając czytnika linii papilarnych. Pozostałe aplikacje na iPhone działają prawidłowo z czytnikiem, natomiast ING ma problem. Prośba o poprawnienie logowania.
02-05-2020 13:38
Jeśli masz kłopot z zalogowaniem się do aplikacji danymi biometrycznymi, sprawdź proszę ustawienia w telefonie i aplikacji.
Po zalogowaniu w aplikacji kliknij w ikonę ludzika u góry, po prawej stronie. Wybierz Ustawienia/Aplikacja mobilna. Sprawdź czy masz aktywne logowanie danymi biometrycznymi.
W ustawieniach telefonu sprawdź czy masz poprawnie dodany odcisk palca - natomiast z Twojej wypowiedzi wynika, że tu powinno działać poprawnie.
Jeżeli w ustawieniach aplikacji masz dane biometryczne aktywne możesz spróbować je wyłączyć i włączyć jeszcze raz. Możesz również spróbować przeinstalować swoją aplikację.
Gdyby nadal był kłopot napisz proszę do nas w tej sprawie przez usługę Moje ING.
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez
... 28-03-2024